Graal promuje przekąski dla millenialsów

W zorganizowanej przez firmę wirtualnej kolacji z rybami wzięło udział 8 tys. internautów.

Grupa Graal stawia na komunikację digitalową. E-kolacją, czyli wirtualnym spotkaniem użytkowników i znanych influencerów przy daniach rybnych, marka zainicjowała nowy format komunikacyjny, który zamierza włączyć do regularnych działań marketingowych.

Wydarzenie odbyło się w kwietniowy piątkowy wieczór. Kolację poprowadził znany influencer Cyber Marian, mogący poszczycić się ponad milionem subskrybentów na swoim kanale YouTube. Podczas e-kolacji z Graalem zaprezentował swój pomysł na pastę rybną. Drugim prowadzącym wirtualną kolację była Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Znana z prześwietlania składów produktów na wylot, blogerka opowiadała o zdrowiu czerpanym z ryb, o tym, jak odżywiać się zdrowo nawet podczas kwarantanny. Odpowiadała też na pytania internautów o dietę rybną, w tym na pytania dotyczące pozytywnej rewizji składów produktów Graala, którą przeprowadziła wraz ze współpracującym z nią zespołem dietetyków. Internauci chętnie dzielili się ponadto anegdotkami na temat obecnej sytuacji społecznej, a także swoimi doświadczeniami kulinarnymi związanymi z rybnym menu.

E-kolacja to kolejny już krok marek Graal (klasyczne wydanie ryb z puszki) i Salatino (sałatki z rybą) w kierunku wzmocnienia swojej obecności w digitalu i popularyzacji produktów wśród młodych ludzi. Oba brandy intensyfikują obecność w social mediach i stawiają na odważne i nietypowe dla kategorii opakowania, dążąc tym samym do odczarowania ryb z puszki. Mocny, nowoczesny design i odejście od klasycznego wizerunku ryb to kluczowe zabiegi formalne w komunikacji na opakowaniach. Efekt? Popularność przekąsek śledziowych dla millenialsów i premiera kolejnych smaków. W tym sałatek z rybą Salatino Active.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.