Produkty Sokołów ze znakiem Przekreślonego Kłosa

Znak jest potwierdzeniem, że wyrób został przebadany pod kątem zawartości glutenu, a cały proces produkcyjny spełnia określone wymogi.

Pozyskanie znaku Przekreślonego Kłosa wymaga spełnienia wielu procedur. Konieczne jest dostosowanie produkcji do standardów AOECS (Europejskiego Zrzeszenia Stowarzyszeń Osób z Celiakią).

Po formalnym zakończeniu całego procesu, certyfikat Przekreślonego Kłosa znajdzie się na opakowaniach 100 produktów Sokołów. Już teraz są dostępne pierwsze certyfikowane wyroby, a asortyment ten będzie sukcesywnie poszerzany. Proces wprowadzania produktów odbywa się stopniowo, w miarę wyczerpywania się ich wcześniejszych partii.

Certyfikatem Przekreślonego Kłosa zostały wyróżnione m.in.: Szyneczki, Parówki i Kabanoski Sokoliki, Kabanosy francuskie i luksusowe, Parówki i Serdelki z szynki, Salami Chips, Parówki Stówki, Boczek surowy wędzony w plastrach, Szynka Basiuni, Szynka konserwowa, Polędwica sopocka, Kindziuk, Szynka Sarmacka, Karczek Sarmacki, Beef Jerky, chipsy Chrup’us. W tej grupie znajdą się również produkty z linii warzywnej Z Gruntu Dobre – hummusy i pasty.

- Zależy nam na tym, by w naszym asortymencie odpowiednie wyroby dla siebie mogły znaleźć również osoby o szczególnych wymaganiach dietetycznych. Naszą uwagę kierujemy także ku klientom, którzy w codziennym jadłospisie muszą uwzględniać konieczność eliminacji glutenu. Chcemy, by mieli oni dostęp do smacznych, wysokiej jakości wędlin i innych produktów z oferty Sokołowa - mówi Marcin Bałanda, dyrektor ds. PR i komunikacji w Sokołów.

Podkreśla, że firma na bieżąco poszerza asortyment, a korzystając z nowych możliwości technologicznych, modyfikuje składy produktów. - W minionym roku usunęliśmy sztuczne konserwanty z produktów dla dzieci Sokoliki; mamy tez inspirowaną naturą linię wędlin Naturrino. Teraz, dzięki pozyskaniu certyfikatu Przekreślonego Kłosa, dajemy osobom z celiakią i na diecie bezglutenowej gwarancję, że te produkty Sokołów są dla nich w 100% bezpieczne - podkreśla Marcin Bałanda.

Joanna Hamdan 10939 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.