Gastronomia w kryzysie - możesz pomóc

I nie chodzi wcale o zbiórkę pieniędzy, ale o akcję #środynazamówienie. Do kampanii tej dołączyło m.in. KFC.

Ruszyła kampania "Środa na zamówienie" autorstwa Związku Pracodawców HoReCa. Założenie jest proste. Akcja ma za zadanie wypromować nawyk zamawiania jedzenia na wynos w każdą środę, dzięki czemu klienci będą mogli w środku tygodnia umilić swój dzień, a restauracje zyskają wsparcie, którego tak bardzo potrzebują w tym trudnym czasie.

Do akcji włączyło się już KFC. - Znaleźliśmy się w bardzo nietypowej sytuacji, której skali nikt nie mógł przewidzieć, ale która istotnie wpływa na naszą codzienność, wśród wielu ograniczeń związanych z rozwojem pandemii pojawił się między innymi brak możliwości wyjścia do naszej ulubionej restauracji - mówi mówi Ewa Jarczewska, head of marketing communication, KFC. - W związku z tym wiele lokali znalazło się w bardzo trudnym położeniu. Nikt nie wie do kiedy będzie trwał stan społecznej izolacji , dlatego KFC połączyło siły z innymi markami należącymi do Związku Pracodawców HoReCa i wspólnie wspieramy inicjatywę „środy na zamówienie” - podkreśla.

Od końca marca trwa także akcja "Nie pozwolę ci się zamknąć", której inicjatorem jest Krajowa Izba Gospodarcza. W jej ramach wystarczy przekazać właścicielowi swojego ulubionego salonu fryzjerskiego, kawiarni, czy pizzerii, itp. wsparcie finansowe w postaci zaliczki. Wpłacona dziś kwota pomoże mu pokryć bieżące koszty działalności, natomiast realizacja usługi nastąpi, gdy stan epidemii zostanie oficjalnie zniesiony i przywrócone zostanie pełne funkcjonowanie punktów usługowo-handlowych. Cała akcja opiera się na wzajemnym zaufaniu i kontakcie klienta i mikroprzedsiębiorcy.  KIG nie pośredniczy w tej relacji. O wynikach tej akcji pisaliśmy tutaj.

Joanna Hamdan 11259 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.