Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Raper Snoop Dogg wchodzi do branży winiarskiej

Dowiedz się z którą marką ten światowej sławy raper nawiązał współpracę.

Firma Treasury Wine Estate, właściciel marki wina 19 Crimes, wraz z raperem Snoop Doog stworzył wino, które jeszcze tego lata pojawi się w sprzedaży.

Właściciel marki wyjaśnił, że nowe wino zostało zainspirowane jednymi z pierwszych osadników w Australii.

- Snoop Dogg jest "idealnym partnerem" dla pierwszego kalifornijskiego wina marki. Ucieleśnia ducha tamtych czasów. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą ze Snoop Doggiem i witamy go w rodzinie 19 Crimes - powiedział John Wardley, wiceprezes ds. marketingu TWE w Ameryce.

Ponadto wina 19 Crimes wykorzystują rzeczywistość rozszerzoną. Za pośrednictwem aplikacji Living Wine Labelsaby można "ożywić ich etykiety".

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.