Nanovo Care Station: mierzy, dezynfekuje, informuje

Z myślą o potrzebach sieci handlowych po powrocie do zwykłego funkcjonowania powstało urządzenie na miarę naszych czasów. Stworzono je w ekspresowym tempie.

Według niektórych prognoz dotyczących rozwoju epidemii COVID-19 znajdujemy się w Polsce przed jej szczytem, który powinien nastąpić pod koniec kwietnia. Z tlącą się epidemią i ryzykiem jej powtórnego wybuchu będziemy mierzyć się prawdopodobnie jeszcze przez 18 do 24 miesięcy. Każdy biznes musi adaptować się do życia i pracy w zupełnie nowych warunkach.

Nowa rzeczywistość

W walce o bezpieczeństwo kluczowa jest profilaktyka, edukacja oraz minimalizowanie przenoszonych bakterii i wirusów. Wskazywanie potencjalnych zagrożeń dopełnia zbiór nowych wymogów. Dlatego też firma Nanovo w ekspresowym czasie stworzyła rozwiązanie Nanovo Care Station, które dba o bezpieczeństwo osób korzystających z lub pracujących w obiektach handlowych i użyteczności publicznej.

- Myślimy o naszej wspólnej przyszłości, dlatego już dziś proponujemy praktyczne, skalowalne rozwiązanie jakim jest Nanovo Care Station. Znaleźliśmy się w nowych realiach, wymagających nowego podejścia – mówi Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo. - Obecne wartości to przede wszystkim bezpieczeństwo, wspieranie odpowiedzialnych postaw oraz kontrola. Te elementy nabiorą nowego znaczenia w projektowaniu i funkcjonowaniu większości przestrzeni, do których mają dostęp klienci, goście, obsługa - uważa.

Multifunkcjonalny nośnik

 Nanovo Care Station to połączone w kompaktowej formie moduły: nośnika cyfrowej komunikacji z klientami i/lub pracownikami, automatycznej dezynfekcji rąk oraz bezstykowego czujnika pomiaru temperatury ciała.

Urządzenie Nanovo Care Station umożliwia: dezynfekcję rąk, pomiar temperatury ciała, wyświetlanie informacji na temat liczby klientów przebywających w placówce i możliwość kolejkowania, a także wysłanie do menedżera informacji o pojawieniu się osoby z gorączką, edukację na temat bezpieczeństwa, komunikację handlową i monetyzację czasu oraz przestrzeni oraz możliwość zbierania, agregacji i udostępniania danych.

Dzięki integracji, zastosowaniu modułów IoT, geolokalizacji oraz detekcji ruchu, Nanovo Care Station może wspierać również kontrolę przepływu osób w fizycznej lokalizacji, co będzie kluczowe w warunkach przyszłego obostrzenia reguł funkcjonowania przestrzeni handlowych. Nanovo Care Station będzie dostępne w dwóch wersjach: naściennej oraz wolnostojącej.

Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrożeniach cyfrowych kanałów komunikacji dedykowanych dla przestrzeni handlowo-usługowych i obiektów biurowych. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma współpracuje m.in. z Play, eobuwie.pl, Żabka, Rtv Euro Agd, Sephora, Hebe czy mBank.

Katarzyna Pierzchała 3473 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.