"Marzenia do spełnienia"

Pod takim hasłem wystartowała loteria Staropolanki.

Staropolanka, marka naturalnej wody mineralnej, należąca do Uzdrowisk Kłodzkich - Grupa PGU (w Grupie KGHM), rozpoczyna komunikacyjne i handlowe działania w postaci loterii promocyjnej "Marzenia do spełnienia".

Działania mają na celu pobudzenie i wsparcie sprzedaży wód mineralnych Staropolanka z jednoczesnym zwiększeniem wizerunkowej identyfikacji marki .

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić wodę marki Staropolanka za minimum 10 zł, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie www.loteriastaropolanka.pl .

W trakcie akcji każdy ma szansę na wygranie przelewu na konto.

Pulę nagród stanowią: 3 x 10 000 zł – losowane na początek maja, czerwca i lipca; 11 x 1 500 zł – losowane co tydzień oraz 156 x 150 zł – w losowaniach codziennych.

Loteria jest tak skonstruowana aby każdy jej uczestnik, po rejestracji paragonu mógł brać udział w każdym losowaniu.

Loteria trwać będzie w okresie od 14 kwietnia do 30 czerwca. Szczegóły na www.loteriastaropolanka.pl.

Ponadto aby ułatwić zakupy bez wychodzenia z domu i pomóc Polakom bezpieczniej przetrwać ten trudny czas izolacji Staropolanka oferuje także możliwość realizacji zakupu online bezpośrednio z Rozlewni Wód Mineralnych w Polanicy-Zdrój.

Zamówień można dokonać na stronie www.sklep.staropolanka.pl.

Joanna Hamdan 10763 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.