Bakoma MEN w niestandardowej komunikacji

W kampanii jogurtów i shake’ów proteinowych markiwykorzystano innowacyjne formaty reklamowe oraz targetowanie dopasowane do obecnych zmian w zachowaniach grupy docelowej produktów.

Firma Bakoma prowadzi kampanię promującą wysokobiałkowy jogurt i shake proteinowy Bakoma MEN. Promocja obejmuje telewizję oraz media online.

To właśnie w digitalu promocja przybrała wyjątkowy charakter. Postawiono na innowacyjne podejście przy doborze formatów, przygotowaniu kreacji oraz wykorzystano zmiany w  trendów rynkowych.

Oprócz standardowego spotu o długości 15 sekund wykorzystano interaktywny format „roll for video” z automatycznym odliczaniem na kreacji. Uruchomienie reklamy następowało po najechaniu kursorem na reklamowe okno, w efekcie wzrok odbiorcy skupiony jest dokładnie na miejscu, w którym chwilę później pojawiał się reklamowany produkt.

Równolegle, standardowy display zastąpiono banerami z dopasowanym do formatu wykadrowanym spotem. Kampania już w pierwszych dniach emisji zanotowała wyższy wskaźnik „klikalności” niż ich średnia rynkowa.

Obecna odsłona kampanii potrwa do końca kwietnia.

Za pomysł niestandardowego wykorzystania działań online’owych i realizację kampanii odpowiadają dom mediowy UM, agencja Reprise i Mediabrands Studios (wszystkie należą do grupy IPG Mediabrands). Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Upside.

Joanna Hamdan 13843 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.