W Carrefourze przybywa rozwiązań, które mają usprawnić zakupy klientom

Ruszyła usługa Zamów (przez internet) i odbierz (w sklepie), są gotowe koszyki zakupowe, punkty click&collect oraz zakupy na telefon. Sprawdź szczegóły.

W celu przyspieszenia realizacji zamówień spożywczych ze strony internetowej zakupycodzienne.carrefour.pl, Carrefour wdraża nowy, kolejny sposób ich odbioru.

Obok dostawy do domu, wysyłki kurierskiej gotowych paczek i odbioru w punktach drive (Warszawa) klienci Carrefour mogą teraz korzystać również z usługi Zamów i odbierz – osobistego odbioru zamówionych przez Internet zakupów spożywczych w hipermarketach i supermarketach Carrefour w całej Polsce. Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się jak dotychczas – na stronie internetowej.

Obecnie usługa odbioru zakupów realizowana jest w kilkudziesięciu  sklepach, a lista dostępnych sklepów rozszerzana jest na bieżąco. Docelowo usługa Zamów i odbierz (click&collect) dla internetowych zakupów spożywczych realizowana będzie we wszystkich hipermarketach i supermarketach sieci.

Carrefour poszerza swoją ofertę e-grocery również o gotowe koszyki zakupowe dostarczane przesyłką kurierską do każdego miejsca w Polsce. Koszyki zamawiać można z e-sklepu spożywczego Carrefour zakupycodzienne.carrefour.pl oraz poprzez konto Carrefour na platformie Allegro.

Klienci wybierać mogą spośród pięciu rodzajów gotowych paczek: Koszyka dla Każdego, Koszyka dla Seniora, Koszyka Drogeryjnego, Koszyka Rodzinnego oraz Koszyka Wegetariańskiego. Koszyki zawierają od 16 do 25 produktów niewymagających chłodzenia i wysyłane są przesyłką kurierską w ciągu 2 dni roboczych.

Klienci z Warszawy będą mieli dodatkową możliwość ich odebrania w punktach click&collect sklepów Carrefour w centrum handlowym Atrium Targówek oraz Arkadia, klienci z Katowic w punkcie click&collect hipermarketu Carrefour przy Al. Roździeńskiego 200, a klienci z Krakowa w punkcie click&collect hipermarketu Carrefour Zakopianka.

Koszyki sprzedawane są w cenie 139,99 zł, a koszyk dla seniora kosztuje 99,99 zł. Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki.

W swoich sklepach stacjonarnych sieć uruchomiła natomiast usługę zakupów na telefon umożliwiającą klientom telefoniczne lub e-mailowe złożenie zamówienia w konkretnym sklepie i jego odbiór w Punkcie Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest obecnie w większości hiper- i supermarketów sieci. Po złożeniu przez klienta zamówienia, pracownik placówki skompletuje zakupy, które czekać będą na odbiór w Punkcie Obsługi Klienta danego sklepu. Sklepy, które biorą udział w akcji, mają swoje indywidualne numery telefoniczne i adresy email, pod którymi można składać zamówienia. Każdy sklep informuje o nich za pośrednictwem swoich lokalnych mediów społecznościowych oraz komunikacji w placówce.

W celu ograniczania kolejek do kas Carrefour dynamicznie rozwija także usługę scan&go - rozwiązanie umożliwiające szybszą obsługę klienta. Kupujący samodzielnie skanują produkty za pomocą swoich smartfonów, a następnie dokonują płatności, m.in. kartą lub mobilnie. Obecnie usługa dostępna jest już w ponad 150 hiper- i supermarketach w całym kraju, a sieć planuje w najbliższym miesiącu kolejne wdrożenia.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.