Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Postaw Warkę bez wychodzenia z domu

Rusza nowa aktywacja marki.

Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić zgłoszenie na stronie internetowej www.PostawWarke.pl, wskazując w nim osobę, której chcielibyśmy postawić piwo i treść dedykacji. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone specjalnymi zestawami piw Warka Jasne Pełne, które będą dostarczane do zgłaszającego i wskazanej przez niego osoby.

Za koncepcję kreatywną akcji i jej realizację odpowiada 2012 Agency. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania PR realizowane są przez agencję Hope.

Joanna Hamdan 13830 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.