Yope: rośnie zapotrzebowanie na nasze produkty

Producent na bieżąco stara się sprostać wymaganiom konsumentów i sukcesywnie wprowadza do sprzedaży zwiększone partie swoich produktów.

Właściciele firmy Yope odnotowali wzrost zapotrzebowania na produkty firmy  – kosmetyki codziennego użytku i środki czystości.

Dlatego firma sukcesywnie wprowadza do sprzedaży zwiększone partie mydeł w płynie, mydła antybakteryjnego i płynu antybakteryjnego, środków czystości, a także kosmetyków pielęgnujących skórę, jak kremy do rąk i balsamy.

Mimo wstrzymania działalności butiku Yope na ulicy Mokotowskiej, zakup produktów marki jest wciąż możliwy w punktach partnerskich i sieciach drogeryjnych, odbywa się też sprzedaż za pośrednictwem drogerii online i poprzez sklep internetowy. Wszystko przy zachowaniu wymaganych zasad bezpieczeństwa i higieny.

Epidemia i konieczność pozostania w domu zbiegła się w czasie z coroczną wiosenną akcją promocji środków czystości Yope. - W kampanii o wiosennych porządkach pod hasłem „Wszystko w porządku”, razem z przyjaciółmi marki szukamy sposobów na #zostajęwdomu. Pomysły i porady można znaleźć na blogu marki na stronie internetowej www.yope.me oraz na profilach Yope na social mediach - dodaj a właściciele Yope.

Yope kieruje także pomoc do placówek medycznych. Najbardziej potrzebne produkty takie jak mydła w płynie oraz kremy do rąk Yope trafiły już do pracowników Szpitala Bielańskiego w Warszawie, na Oddział Kardiologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu oraz do Szpitala w Wejherowie.

- Ewidentnie czeka nas czas wymuszający zmianę stylu życia i zachowań konsumenckich, a przede wszystkim czas izolacji od bliskich i przyjaciół. Do tego mamy świadomość, że nadchodzi trudny okres dla gospodarki – i tej w mikro,  i w tej makroskali - tłumaczą właściciele Yope.

Joanna Hamdan 10761 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.