Biedronka z kampanią stworzoną zdalnie

W tegorocznym spocie wielkanocnym sieć pokazuje, że bez wychodzenia z domu można spędzić święta przy wspólnym stole. I podkreśla, że spot powstał według obowiązujących obecnie standardów bezpieczeństwa.

W nowym spocie Biedronka przekonuje, że pomimo odległości nadal możemy być blisko siebie, wykorzystując zdobycze technologii. Tym samym sieć zachęca Polaków, aby podczas zbliżających się świąt pozostali w domu, dbając o bezpieczeństwo swoich najbliższych.
 
Jak podkreśla sieć również sam spot reklamowy powstał zgodnie z najnowszymi regulacjami i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting na obsadę kampanii odbył się w sposób zdalny, podobnie jak prace reżyserskie. Aktorzy nagrali siebie oraz swoje rodziny w domach, przy użyciu telefonów, samodzielnie tworząc scenerię i wybierając dla siebie stroje. Montaż także odbywał się zdalnie, podobnie jak praca produkcyjna i postprodukcyjna.
 
Wielkanocna kampania Biedronki emitowana będzie do 13 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 oraz w stacjach tematycznych. Spot został przygotowany przez agencję DUDA Polska. 
 
Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.