Pamapol. Spichlerz Rusiecki

Smażonki na patelnię.

Marka Spichlerz Rusiecki wprowadziła do swojego portfolio nową sub-kategorię dań gotowych – Smażonki na patelnię.

Wśród nowości konsumenci mogą znaleźć trzy potrawy głęboko zakorzenione w historii polskiej kuchni. Linię asortymentową tworzą: Smażonka na patelnię z mięsem i cebulą, Smażonka na patelnię z mięsem i ziemniakami oraz Smażonka na patelnię z mięsem i kaszą pęczak. Produkty oferowane są w słoju o gramaturze 340 g i charakteryzują się wysoką mięsnością oraz brakiem wzmacniaczy smaku oraz substancji konserwującej.

Nowości produktowe marki Spichlerz Rusiecki będą wspierane podczas kampanii TV pod hasłem „Do spiżarni i na stół”. Spójne i dopasowane przekazy marketingowe dotrą do konsumentów poprzez 10” spoty reklamowe w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach lokalnych i tematycznych. Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformie YouTube.

Działania reklamowe prowadzone będą równocześnie w Internecie w postaci kampanii displayowej w lokalnych portalach informacyjnych oraz wzmożonej aktywności marki w social mediach.

Planowane jest także wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.

Joanna Hamdan 11099 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.