Carrefour i Glovo dowiozą zakupy w mniej niż godzinę
Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy siecią a aplikacją mobilną konsumenci otrzymają błyskawiczne dostawy niezbędnych artykułów spożywczych z Carrefour Express w 7 miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.
Zakupy, z zachowaniem wysokich środków ostrożności oraz higieny dowiezie im kurier z żółtą torbą. Glovo wprowadziło też dostawę „bezkontaktową”, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi czy przy bramie, bez kontaktu z kurierem.
- Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się obowiązkiem – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska. - Dzięki współpracy z Glovo poszerzamy możliwość korzystania z oferty Carrefour bez konieczności wychodzenia z domu. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej.
Użytkownicy aplikacji będą mogli kompletować swój koszyk zakupowy z prezentowanej w aplikacji oferty produktów Carrefour Express. Kluczem do szybkiej realizacji dostaw jest błyskawiczne kompletowanie zakupów już w sklepie. Będzie to możliwe dzięki pracownikom Carrefour Express, którzy natychmiast po złożeniu zamówienia przez klienta w aplikacji otrzymują powiadomienie i rozpoczynają przygotowanie produktów. Dzięki znajomości sklepu mogą zrobić to w bardzo krótkim czasie. Kolejno zapakowane zamówienie przekazywane jest kurierowi Glovo, który po wcześniejszym otrzymaniu powiadomienia w aplikacji, zjawia się w punkcie.
Oficjalne partnerskie punkty Carrefour będzie można rozpoznać dzięki specjalnym oznaczeniom oraz materiałom POS. W okresie promocyjnym koszt dostarczenia zamówienia wynosi 6,99 zł, a dla nowych klientów aplikacji przez miesiąc pierwsza dostawa będzie darmowa. Maksymalna waga jednorazowego zamówienia wynosi 9 kg.
Globalnie Carrefour i Glovo współpracują już w 5 krajach, w 49 miastach.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.