RL9 Coffee rozwija dystrybucję o kanał e-commerce

Od 6 kwietnia cały asortyment marki dostępny jest w sklepie internetowym foodsbyann.com, którego współwłaścicielką jest Anna Lewandowska.

RL9 Coffee to linia kaw ziarnistych i mielonych, których ambasadorem jest kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski i piłkarz Bayernu Monachium Robert Lewandowski. Kawy RL9 Coffee składają się z ziaren arabiki, które pochodzą z plantacji Ameryki Południowej, Afryki oraz Azji. Mieszanki powstały w wyniku współpracy doświadczonych sensoryków, którzy wypracowali unikalną kompozycję najlepszych ziaren.

- Przygotowanie linii produktów zajęło dwa lata intensywnej pracy, począwszy od starannego doboru plantacji kawy, poprzez dopracowanie sensoryki blendów, aż po stworzenie wizualnej koncepcji opakowań. Przy produkcji kawy RL9 czuwali wyszkoleni pracownicy palarni, doświadczeni roasterzy, pasjonaci, zaangażowani smakosze, sensorycy i bariści, których wiedza pozwoliła wspólnie stworzyć interesującą linię kaw wysokiej jakości, o bogatych walorach smakowych - mówi Łukasz Pelczarski, prezes Coffee Promotion.

W ofercie marki znajdują się autorskie blendy espresso oraz crema, a także kawa rozpuszczalna instant. Kawy są dostępne w opakowaniach 250 g (kawa mielona), opakowaniach 1 kg (kawa ziarnista) oraz 200 g (kawa instant). Od poniedziałku RL9 Coffee poszerza dystrybucję o kanał e-commerce – produkty marki można zakupić w sklepie internetowym foodsbyann.com.

Marka RL9 Coffee postanowiła również wesprzeć Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej, który skupia przedstawicieli największych organizacji senioralnych, liderów w poszczególnych branżach biznesu, agencje badawcze, a także przedstawicieli świata nauki. Na prośbę Roberta Lewandowskiego, właściciele marki zdecydowali się przekazać instytutowi 10% ze sprzedaży kawy.

Dodatkowo RL9 Coffee wpiera polskie szpitale w ramach akcji #WZYWAMYPOSIŁKI. 130 tysięcy porcji kawy trafi do 91 szpitali w całej Polsce, które zajmują się walką z koronawirusem.

Po raz pierwszy o kawie RL9 pisaliśmy tutaj.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.