Mondelez Polska. Milka

Z ofertą na Wielkanoc.

Milka w Wielkanocnej ofercie w odpowiedzi na duże zainteresowanie konsumentów wprowadza nowe gramatury Czekoladowych Zajęcy– prócz produktu 90 g dostępne będą również rozmiary 15 g, 45 g i 175 g.

Kolejną nowością, która ucieszy młodszych wielbicieli Milka są zestawy z maskotką Biedronką lub Kurczakiem 98 g.

W ofercie znajdziemy także nowy rozmiar produktów Egg’n’Spoon– 34 g, dostępne z nadzieniem mlecznym i kakaowym.

Na półce znajdzie się również nowy zestaw słodyczy Milka&Oreo 182 g.

Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.