Primavera Parfum ułatwi wejście na chiński rynek polskim markom

Sprzedawca i dystrybutor kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów i makijażu oraz perfum oferuje usługę wprowadzenia polskich marek na rynek chiński - nawet w ciągu dwóch tygodni.

Propozycja współpracy dotyczy produktów do 1 kilograma. Możliwość ekspansji wymaga podpisania umowy dystrybucyjnej i dostarczenia produktów do magazynu.

Primavera Parfum nie pobiera dodatkowych opłat za umieszczenie produktów na chińskich platformach zakupowych, pracując wyłącznie jako dystrybutor. Tym samym firma zyskuje możliwość dotarcia do blisko 855 mln konsumentów w tym kraju, którzy są najaktywniejszymi użytkownikami telefonów komórkowych i mediów społecznościowych na świecie.

Aktualnie w gronie chińskich partnerów Primavera Parfum, poza Tmall i Koala, znaleźli się: Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com. Dzięki szerszej współpracy partnerskiej firma kosmetyczna zapewnia wsparcie dla przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku, nie tylko beauty.

Usługa skierowana jest do polskich producentów wszystkich branż, nie tylko kosmetycznej.

– Chętnie nawiążemy współpracę z polskimi markami z różnych branż. Część współpracujących z nami serwisów oferuje szerokie spektrum asortymentu – od sprzętu IT, przez produkty gospodarstwa domowego i spożywcze po obuwie, odzież czy dobra luksusowe. Chcemy wykorzystać swój know-how, doświadczenie oraz dobre wypracowane relacje z partnerami do promocji wielu polskich marek i producentów. Uważamy, że wielu krajowych graczy rynkowych, z uwagi na wysoką jakość swoich towarów oraz zamiłowanie Azjatów do wszystkiego co europejskie, ma szansę odnieść tam sukces, a my możemy im w tym pomóc – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu – od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.

Przetarcie innym polskim firmom szlaku wschodniego zajęło Primavera Parfum kilka miesięcy. W tym czasie spółka musiała zaadaptować swoje standardy organizacyjne i logistyczne do lokalnych oczekiwań, dokonać pełnej integracji z platformą zakupową Tmall oraz stworzyć międzynarodowy zespół pracowników składający się z Chińczyków i Europejczyków. Efektem podjętych działań było uzyskanie pozytywnej weryfikacji i ekspansja tego rynku.

Primavera Parfum (www.primaveraparfum.pl) świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. Pod koniec zeszłego roku Primavera Parfum nawiązała współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związała się z kolejnym serwisem, wchodzącym w skład chińskiego holdingu – Koala.com.

Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.