Rodowita z Roztocza. Wiosenne nowości

Od kwietnia niegazowana woda mineralna Rodowita z Roztocza będzie pakowana w nowe butelki 0,6 oraz 1,5-litrowe zawierające co najmniej 25% granulatu rPET pochodzącego z recyklingu plastiku.

Taką decyzję podjęła firma odpowiadając na rosnące oczekiwania społeczne w zakresie ograniczania negatywnego wpływu na środowisko naturalne i jest jedną z pierwszych polskich producentów wód mineralnych wdrażających takie rozwiązanie na skalę ogólnopolską.

Woda mineralna Rodowita z Roztocza została wprowadzona na rynek polski w sierpniu 2019 roku. Dostępna jest w dwóch wariantach jako woda niegazowana i gazowana, pakowana w butelki o pojemności 0,6 l i 1,5 l. Od wiosny 2020 roku wszystkie opakowania wody mineralnej niegazowanej będą oferowane tylko w butelkach zawierających minimum 25% granulatu rPET.

Etykiety na butelkach wody mineralnej Rodowita z Roztocza są produkowane z bi-orientowanej folii
polipropylenowej (BOPP), która jest w pełni recyklowalna. Podobnie folia termokurczliwa stosowana do formowania zgrzewek również wykonana jest z materiałów podlegających recyklingowi.

Ponadto portfolio produktów zostanie poszerzone o nowy wariant wody – delikatnie gazowanej, z jasnozielonym paskiem na etykiecie i jasnozieloną nakrętką. Kolejną nowością jest nowy typ zgrzewki, w którą pakowane są duże butelki 1,5-litrowe. Dzięki wprowadzeniu nowego rodzaju zgrzewki tzw. zip-pack, będzie można ją rozerwać, tak, by łatwiej można było nosić po 2 sztuki butelek 1,5 l.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.