Netto startuje z nową kampanią lojalnościową

W ramach akcji "Masa Kreatywności", klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay.

Dzięki akcji sieć chce wesprzeć swoich klientów i dać im możliwość spędzenia czasu z dziećmi w twórczy i kreatywny sposób.
 
- Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy dzieci przebywają w domach, a rodzice poszukują kolejnych pomysłów na wspólną zabawę. W każdym dziecku tkwią nieskończone pokłady kreatywności, a nasza propozycja pozwoli je wydobyć - mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
 
W zamian za zakupy w sieci Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca, klienci otrzymają darmowe saszetki z kolorową masą plastyczną. Każde wydane 40 zł to jedna saszetka z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki Hey Clay.
 
Masa dostępna jest w osiemnastu kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, a dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka.
 
W każdej wydawanej saszetce znajduje się także 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepach Netto, klienci zyskują możliwość zakupu przyjaznej środowisku pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów kampanii. Cena zakupu pluszaka to 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez okazywania kolekcji znaczków, jednak w takim wypadku ich cena wynosi 59,99 zł.
Maskotki wykonane są z materiałów pochodzących w 85% z recyklingu, mają certyfikat Green Product Instytutu TUV Rheinland.
 
Klienci Netto uzyskają także dostęp do darmowej aplikacji Hey Clay z interaktywnymi instrukcjami tworzenia 12 postaci ze świata kosmitów i potworów, będących bohaterami akcji.
 
Uzupełnienie kolekcji stanowi Księga Pomysłów, która zawiera zarówno podpowiedzi, jak ulepić bohaterów ze świata kosmitów czy potwory Hey Clay, jak również mnóstwo wskazówek jak tworzyć ozdoby, biżuterię, a nawet postaci przy wykorzystaniu wyłącznie jednego koloru masy.
 
Na potrzeby akcji lojalnościowej powstała także strona internetowa dostępna pod adresem www.masakreatywnosci.netto.pl. Są tu kreatywne inspiracje, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za które można otrzymać dodatkowe saszetki.
 
W skład kolekcji wchodzą również dodatkowe produkty, np. pudełko-niespodzianka z 5 pojemnikami z masą kreatywności. Każde opakowanie zawiera masę, potrzebną do ulepienia jednego z bohaterów akcji oraz instrukcję. Oferta obejmuje także Megapakę, czyli zestaw wszystkich 18 dostępnych kolorów masy. Dla wszystkich, którzy chcieliby przechowywać swoją masę bez utraty jej właściwości, przygotowane zostało pudełko kolekcjonerskie wraz z woreczkami strunowymi, które zabezpieczają masę przed dopływem powietrza i wysychaniem.
 
„Masa Kreatywności” to kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing.
 
Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.