Kiermasz Wielkanocny z Blue City przeniósł się do sieci

Odbywający się cyklicznie w warszawskim Blue City Jarmark Produktów Regionalnych, który przed świętami zamienia się w Kiermasz Wielkanocny, w tym roku przenosi się do sieci.

Jarmark Produktów Regionalnych jest obecny w Blue City od 13 lat. W tym roku po raz pierwszy nie odbędzie się w tradycyjnej formie.

- Chcemy, aby mimo trudnej sytuacji, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy, nasi klienci spędzili święta tak jak zawsze, przy stole, na którym znajdą się smaczne i świeże produkty. Dlatego postanowiliśmy udostępnić na stronie internetowej Blue City kontakty do wystawców, z którymi współpracujemy – wyjaśnia Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City. - Dzięki temu  klienci będą mogli zamówić potrzebne produkty przez internet. Jest to również forma wsparcia naszych wystawców, którzy w czasie epidemii koronawirusa nie mają gdzie sprzedać towaru – podkreśla.

Co można kupić w ramach on-linowego Kiermaszu Wielkanocnego? Lista jest długa: różnego rodzaju kozie sery, sery korycińskie, twarogi, masło, miody, nalewki staropolskie, musy dyniowe, śliwkowe, jagody, grzyby, wędliny, kiełbasy (również z indyka), pasztety, wędliny z dziczyzny, gęsinę (półgęski wędzone, kiełbasę z gęsi, szyje gęsie faszerowane, pasztety, pierogi z gęsiną).

Zamawiać można również oryginalne produkty węgierskie i greckie, a także śliwki suszone z Szydłowa, śliwki w czekoladzie, powidła śliwkowe, powidła śliwka z pomarańczą oraz pisanki i inne wielkanocne ozdoby.

 

Katarzyna Pierzchała 3493 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.