Unilever wspiera gastronomię

Koncern ruszył z akcją "Podano do domu" w której zachęca swoich klientów do zamawiania dań z ulubionych lokali z dowozem, by pomóc im przetrwać trudny okres.

Konieczność ograniczania kontaktów zatrzymała wiele osób w domach przy czym to dla właścicieli lokali gastronomicznych skutki takiej sytuacji są najbardziej dotkliwe. Zawieszenie pracy restauracji to brak możliwości uzyskania dochodu, a tym samym widmo utraty wynajmowanych lokali i swoich pracowników.

Dlatego producent marek z branży FMCG, sieci restauracyjne i platformy do zamawiania jedzenia online rozpoczynają wspólną akcję „Podano do domu”, która ma promować wspieranie ulubionych restauracji poprzez korzystanie z możliwości dowozu dań.

– Restauracje przeżywają kryzys związany z koniecznością zamknięcia lokali – mówi Rafał Lankosz, marketing manager z firmy Unilever Food Solutions, inicjatora akcji. – Na całe szczęście każdy z nas może im pomóc. W akcji „Podano do domu” zachęcamy do zamawiania dań do domu, bo tylko tak będziemy mogli za jakiś czas znów spotkać się w naszych ulubionych lokalach – dodaje.

Do marek wspierających akcję należą: Algida, Ben&Jerry’s, Bobby Burger, Carte d’Or, Da Grasso, Dominium Pizza, Glovo, Gruby Benek, Domino’s Pizza, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Papa Johns, Pizzeria Stopiątka, Salad Story, Telepizza, Uber Eats, Urban Monkey oraz Wolt.

W ramach działań wspierających wykorzystują swoje kanały w mediach społecznościowych, by tam docierać do swoich klientów i wśród nich promować jedzenie na dowóz.

Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.