Stokrotka otwiera sklep internetowy z usługą zamów-odbierz

Nowa formuła sklepu ma zapewnić wygodę robienia zakupów oraz w czasie epidemii koronawirusa, zwiększyć bezpieczeństwo klientów.

Od poniedziałku, 6 kwietnia Stokrotka uruchamia e-sklep, dzięki któremu mieszkańcy Lublina mogą zrobić zakupy przez internet i odebrać je w sklepie przy al. Spółdzielczości Pracy (Galeria Olimp). 

- Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotka.

Zakupy online na stronie www.sklep.stokrotka.pl można robić przez całą dobę i odebrać je w wybranym, dogodnym dla siebie terminie w supermarkecie Stokrotka w Galerii Olimp w Lublinie. Klient może zapłacić za zakupy w chwili  składania zamówienia lub przy jego odbiorze. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową. Sklep wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu. Warto także dodać, że Galeria Olimp dysponuje dużym parkingiem.

Jak informuje Stokrotka e-sklep i odbiór zakupów w sklepie przy al. Spółdzielczości Pracy w Lublinie to pilotażowy program. Wkrótce podobna usługa będzie dostępna też w sklepach Stokrotki zlokalizowanych w innych miastach.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.