Hochland pomaga

Firma przekazała darowiznę na ogólnopolską zbiórkę Fundacji Siepomaga, przeznaczoną na walkę z COVID-19. Konkretne wsparcie kieruje również do swoich dostawców mleka - rodzinnych gospodarstw w całej Polsce.

Od początku sytuacji kryzysowej w firmie działa Zespół Koordynacji Działań Ochronnych, zajmujący się wszystkimi aspektami zabezpieczeń przed zagrożeniem koronawirusem. Głównym celem działań jest ochrona zdrowia pracowników oraz utrzymywanie zdolności do funkcjonowania firmy, a co za tym idzie ciągłości zaopatrzenia polskich rodzin w podstawowe produkty spożywcze.

- Zdajemy sobie sprawę z ważnej misji społecznej pełnionej przez sektor spożywczy w Polsce, w tym także przez Hochland Polska, którego głównym zadaniem jest zapewnienie ciągłości dostaw produktów dla ludności, tym bardziej w sytuacji kryzysowej ­– mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing Services manager Hochland Polska - Robimy wszystko co w naszej mocy, aby dostępność naszych serów była maksymalna.

Firma Hochland aktywnie zaangażowała się w ogólnopolską zbiórkę prowadzoną przez Fundację Siepomaga. Jej celem jest zgromadzenie środków pieniężnych na niezbędne wyposażenie oddziałów zakaźnych i wszystkich placówek medycznych zaangażowanych do walki z epidemią. Zgodnie z ideą  #hochlandsiedzieli, firma przekazuje na tę akcję darowiznę pieniężną. To nie wszystko – bowiem firma promuje również wśród swoich pracowników przekazanie indywidualnego wsparcia poprzez funkcjonującą  online „skrzynkę Siepomaga”.

Ponadto firma Hochland zadeklarowała uczestniczy w akcji Polskiej Federacji Producentów Żywności i Związku Pracodawców. Jej celem jest przekazanie żywności jako wsparcia służby zdrowia, według zapotrzebowania zgłoszonego przez poszczególne szpitale oraz służb granicznych zaangażowanych w walkę z epidemią.

W tych wyjątkowych warunkach, które zaistniały w związku z epidemią koronawirusa, Hochland nie zostawia bez wsparcia swoich partnerów. Napięta i trudna sytuacja gospodarcza, odbija się również negatywnie na kondycji gospodarstw rolnych. Hochland Polska współpracuje na stałe z ok. 600 gospodarstwami rodzinnymi w całej Polsce.

– Zdajemy sobie sprawę, że w tych okolicznościach hodowcy czują zaniepokojenie – mówi Jacek Wyrzykiewicz – Naszych Partnerów nie pozostawiamy samych sobie. Wszyscy rolnicy, którzy dostarczają mleko na rzecz produkcji w naszych zakładach, otrzymali zapewnienie, iż nasza firma utrzymuje ciągłość skupu zgodnie z dotychczasowymi ilościami. W przypadku zajścia takiej konieczności, Hochland Polska deklaruje również pomoc finansową dla hodowców.

Hochland planuje także pomoc żywnościową dla osób starszych i niepełnosprawnych, koordynowaną lokalnie przez wytypowane jednostki w Kaźmierzu i Węgrowie – czyli miejscowościach, w których działają zakłady Hochland Polska

Dodatkowo opracowane zostały akcje edukacyjne, które będą wsparciem dla konsumentów pozostających w domu w czasie epidemii. W ich ramach, przygotowane zostaną publikacje z poradami na temat gotowania bez marnowania resztek - zero waste, przepisami na proste posiłki do przyrządzenia wspólnie z dziećmi oraz propagujące podstawowe zasady higieny. Pojawią się one na stronach internetowych Hochland oraz w mediach społecznościowych, w postaci form video, zdjęć, inspiracji. Marka Almette zaprasza do akcji #zostań w domu z przyjemnością. Prowadzona przez ambasadora marki Almette – szefa kuchni Davida Gaboriaud, obejmie dwa cykle – Niedziela bez nudy oraz Gotowanie bez reszty. Z kolei marka Hochland proponuje akcję w kontekście zero waste i #zostań w domu ale podróżuj kulinarnie. Będą to przepisy z różnych różnych stron świata z wykorzystaniem serków kremowych Hochland.

Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.