Auchan: sprawne i bezpieczne zakupy

Sieć przestrzega wszystkich przepisów i pomimo daleko idących ograniczeń dla handlu, zapewnia płynność sprzedaży oraz bezpieczne warunki zakupów.

Auchan Retail Polska zapewnia, że duża powierzchnia sprzedaży sklepów oraz duża liczba kas pozwala obsługiwać większą liczbę klientów w tym samym czasie, przy równoczesnym zachowaniu limitów określonych w najnowszym rozporządzeniu. W odpowiedzi na potrzeby klientów, sieć wprowadziła także nowe godziny otwarcia i zaprasza klientów już od 6:30 rano.

- Od początku trwania kryzysu koronawirusa najważniejsze dla Auchan jest zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia dla naszych pracowników i klientów. Mobilizacja i zaangażowanie naszych pracowników w tym czasie zasługuje na najwyższe uznanie - mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

- Nasze sklepy mają dużą powierzchnię sprzedaży i dysponujemy dużą liczbą kas, w związku z tym klienci mogą dokonywać zakupów płynniej i szybciej, w bezpiecznych warunkach. Nowe godziny otwarcia sklepów od 6.30 to dodatkowa opcja, dla tych klientów, którzy preferują poranne zakupy. Przypominamy również, że można ich dokonywać także w godzinach popołudniowych i wieczornych, w których obserwujemy mniejszą liczbę klientów. Wierzymy, że przy zapewnionej wysokiej liczbie kas i dużych powierzchniach naszych sklepów, wszystkie wprowadzone rozwiązania pozwolą klientom na dokonywanie zakupów sprawnie i w bezpiecznych warunkach - dodaje.

W związku z nałożeniem z dniem 1 kwietnia nowych ograniczeń na branżę handlową, Auchan Retail Polska zweryfikowała przyjęte na czas epidemii procedury obowiązujące w sklepach sieci w całej Polsce, wprowadzając dodatkowe rozwiązania takie jak:

  • nowe godziny otwarcia wszystkich sklepów tj. od 6:30 do 21:00, a w niedziele handlowe od 6:30 do 20:00, aby zaoferować klientom więcej czasu na dokonywanie bezpiecznych zakupów;
  • w godzinach od 10:00-12:00 w sklepie są przyjmowane i obsługiwane tylko osoby 65;
  • wprowadzenie pierwszeństwa w zakupach dla służb sanitarnych;
  • dostępność rękawiczek jednorazowych oraz płynów dezynfekujących, tak dla klientów, jak
    i pracowników, sieć wprowadziła od samego początku trwania pandemii; każdy sklep zapewnia ich stałą dostępność;
  • nieustanna, od chwili ogłoszenia zagrożenia koronawirusem, kampania informacyjna skierowana zarówno do klientów, jak i pracowników, podkreślająca wagę przestrzegania zasad higieny.
Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.