InPost wprowadza obsługę klienta przez WhatsAppa

Od teraz klienci - wysyłając wiadomość na numer +48 722 444 000 w WhatsAppie - mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy paczkomat, a także numer do kuriera.

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji. Z InPostem można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”, a także na Messengerze. Udogodnienie – oprócz ułatwienia komunikacji – ma także za zadanie zwiększyć rotację przesyłek w paczkomatach, ponieważ zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w czasie pandemii jest olbrzymie.

- Wierzymy, że jeszcze większe spopularyzowanie ChatBot Mata dzięki uruchomieniu nowego kanału obsługi klienta w WhatsApp przyśpieszy proces odbierania paczek z paczkomatów - mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu. 

Podkreśla, że zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w internecie  stały się powszechniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

InPost rekomenduje ponadto bezkontaktowy odbiór paczek kurierskich. - Poprośmy kuriera telefonicznie, aby zostawił paczkę pod drzwiami lub przed domem. Zrezygnowaliśmy przy tym z podpisów, a zamiast tego wprowadziliśmy kody odbioru, dzięki którym udało się wyeliminować konieczność bezpośredniego kontaktu. Dodatkowo, dzięki bezpłatnej aplikacji InPost możliwe jest mobilne otwieranie skrytki paczkomatu – przypomina Rafał Brzoska.

 

Ilona Mrozowska 3578 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.