Herbapol-Lublin kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

Działania prowadzone w serwisach VOD potrwają do końca kwietnia.

Zioła Mnicha to linia herbatek funkcjonalnych, które – dzięki ziołowym recepturom – odpowiadają na konkretne potrzeby organizmu.

W 15-sekundowym spocie zobaczyć można wszystkie 6 wariantów naparów, polecanych Na odchudzanie, Na cholesterol, Na ciśnienie, Na cukier, Na pracę jelit i Na oczyszczenie. W kampanii zaakcentowano naturalność i eksperckość produktów tworzących portfolio marki.

Do końca kwietnia spot reklamowy będzie emitowany w serwisach VoD. Dodatkowym wsparciem działań promocyjnych marki Zioła Mnicha będzie kampania reklamowa prowadzona w prasie lifestyle, której pierwsze efekty ukażą się w kwietniowych wydaniach magazynów.

Za nagranie i kreację spotu odpowiada agencja ArtCore. Media zakupił dom mediowy MediaCom, a działania PR powierzono agencji Big Picture.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.