Koral z kontem na TikToku

Marka jako pierwsza firma z branży lodowej uruchomiła swój profil w tej aplikacji.

- W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do młodych użytkowników. Chcemy inspirować naszych odbiorców do dzielenia się pomysłami na to jak rozwijać swoje pasje i „zajawki” nie wychodząc z domu - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Ponadto działania marki skoncentrowane będą wokół rozpoczętej współpracy z influencerami oraz promocji konkursu „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”, który ma zadanie zachęcić młodych ludzi do kreatywnego wykorzystania czasu, kiedy trzeba pozostać w domu.

Koral zaprosił do współpracy popularnych tiktokerów, którzy mieli za zadanie nagrać video pokazujące, że życie i dana chwila, nawet spędzana w domu, nabiera koloru właśnie z lodami Koral. W akcji wzięli udział influencerzy generujący wszechstronny content (lip sync, transition, dance, comedy). Marka pozostawiła dowolność prezentacji filmów. Wszystkie video nakręcone zostały przez użytkowników w warunkach domowych lub przydomowych ogrodach.

Młodzi ludzie są jedną z grup, która najdotkliwiej odczuwa konieczność pozostania w domu i braku kontaktu między sobą w czasie epidemii koronawirusa. Aby pomóc im przetrwać ten trudny okres i zainspirować do kreatywnego wykorzystania czasu Koral zorganizował dla użytkowników TikToka konkurs „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”! Tak postawione zadanie jest niezwykle ciekawe, gdyż pozwala osobie na dowolną interpretację oraz podzielenie się z innymi użytkownikami aplikacji swoim talentem, hobby, zainteresowaniami, sposobami na nudę. Zgłoszenia konkursowe można dodawać do 11 kwietnia za pośrednictwem #zaswszejestpora. Zgłoszenia konkursowe dostępne są na: https://www.tiktok.com/tag/zawszejestpora. Do wygrania w konkursie jest 20 zestawów młodzieżowych gadżetów.

Za strategię, realizację oraz promocję akcji za pośrednictwem reklam bezpośrednio w aplikacji TikTok oraz Facebook Ads odpowiedzialna jest agencja Veneo.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.