Kaufland skraca terminy płatności

Nowe rozwiązanie obejmie partnerów handlowych dostarczających towary i ułatwi im zachowanie płynności finansowej.

Wprowadzony przez Kaufland skrócony termin płatności będzie obowiązywał na razie przez miesiąc i wszedł w życie 1 kwietnia. Z nowej możliwości skorzysta znaczna większość polskich dostawców – małych i średnich przedsiębiorstw dostarczających towar do sklepów Kaufland.

- Wielu uczestników rynku, zwłaszcza mniejszych przedsiębiorstw, już teraz może odczuwać negatywny wpływ epidemii koronawirusa na swoją bieżącą działalność - mówi Susann Pannicke, członek zarządu Kaufland Polska. - Mamy świadomość, że za każdym oferowanym przez naszą sieć produktem stoją sprawdzeni partnerzy. Obecna sytuacja wymaga od nas szczególnie ścisłej i opartej na zaufaniu współpracy, dlatego jesteśmy wdzięczni dostawcom, dzięki którym klienci mają dostęp do potrzebnych artykułów - dodaje.

Obecnie sieć Kaufland liczy w Polsce 220 marketów, a asortyment sklepu obejmuje średnio 17 000 produktów, w tym produkty świeże – owoce, warzywa, produkty mleczne, mięsa czy sery.

Joanna Hamdan 11259 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.