Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Stock Prosecco w nowym formacie

Bąbelki w poręcznej, 200-ml butelce bez wątpienia sprawdzą się podczas niezobowiązujących spotkań, jak również wyjątkowych okazji, dodając im eleganckiego charakteru.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów już teraz Prosecco od Stock Polska dostępne jest w mniejszej pojemności - 200 ml.

Prosecco od Stock Polska to trunek, wytwarzany ze starannie wyselekcjonowanych szczepów winogron. Jego lekki i orzeźwiający smak oraz subtelny, owocowy aromat reprezentują najlepszą tradycję tworzenia win musujących i sprawiają, że jest idealnym wyborem na cieplejsze dni. Dzięki nowemu, poręcznemu formatowi 200 ml, Prosecco od Stock Polska łączy wysoką jakość z lekkością „bąbelków”, eleganckim charakterem produktu i wygodą jego spożycia. Ten delikatny trunek, który najlepiej smakuje schłodzony, doskonale sprawdzi się w ciepłe, letnie wieczory.

Niedawno Stock Prosecco zyskało nowy design opakowania, inspirowany trendem premiumizacji – stylowa, ciemnozielona butelka oraz klasyczne złoto i czerń na etykiecie nadały mu jeszcze większej elegancji. Równie prestiżowe opakowanie zyskała miniatura Prosecco od Stock Polska, która nawiązuje do modnego designu dużego formatu - 750 ml.

Stock Prosecco, zarówno w większej, jak i mniejszej wersji, to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim, kiedy dni są coraz cieplejsze, a popołudnia i wieczory coraz dłuższe. To idealny produkt zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn - jego delikatny smak odświeża i pozwala nieśpiesznie, w miłym towarzystwie delektować się subtelnym smakiem.

Prosecco od Stock Polska idealnie sprawdzi się nie tylko schłodzone bez dodatków, lecz także jako baza do prostych i smacznych drinków, takich jak Mimosa (Prosecco z sokiem pomarańczowym), Bellini (Prosecco z musem brzoskwiniowym) lub dowolnego spritzera.

Joanna Hamdan 10783 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.