HiBrands i Dawid Kwiatkowski tworzą dla Kaktusa

Tym samym marka gotowa jest na sezon 2020.

Zespół HiBrands poprawił nieco krój kaktusowego logo i stworzył projekty nowych opakowań dla trzech wodnych smaków.  W nowych, hibrandsowych kreacjach wystąpią Kaktusy truskawka-cytryna i mango-marakuja-śliwka.  
 
Z kolei ambasador marki Dawid Kwiatkowski skomponował nowy kaktusowy smak: jabłko-arbuz, a HiBrands stworzył dla niego opakowanie z podpisem jego autora na froncie.
 
- Kaktusy mają wyjątkowy, zadziorny charakter – mówi Paweł Frej, general creative director w HiBrands. – Każdy, kto ich próbował, wie o co chodzi. Naszym zadaniem jest pokazać to na opakowaniu. Smak musi pasować do charakteru, a charakter wyrażać się w języku wizualnym marki.
 
Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.