Tesco ogranicza zamówienia online

Ma to przyspieszyć dostawy.

Aby "dotrzeć do większej liczby klientów dzięki większej liczbie dostaw", Tesco w Wielkiej Brytanii ustanowiło nowy limit do 80 produktów. Zdaniem detalisty zmiana ta pozwoli uzyskać "więcej zamówień na każdą furgonetkę".

- Wiemy, że obecnie zakupy online cieszą się zwiększoną popularnością. Dlatego zwracamy się do tych klientów, którzy są w stanie bezpiecznie przyjść do sklepów, aby to robili. Dzięki temu będziemy mieli więcej miejsca dla bardziej wrażliwych osób - mówi rzecznik Tesco.

Ponadto Tesco rozpoczyna kampanię reklamową Keeping You Safe, aby wyjaśnić klientom, jakie środki dystansujące sieć zastosowała w swoich sklepach. Reklama, która będzie wyświetlana w telewizji i mediach społecznościowych, została sfilmowana w sklepie Tesco Extra w Stevenage, występują w niej jego pracownicy.

Środki o których mowa obejmują parkingowych, do których należy zarządzanie tłumem i pilnowanie, aby klienci zachowywali wymaganą odległość 2 m. Tesco podobnie jak inne sieci zachęca też kupujących do płacenia kartą, a nie gotówką.

- Uważamy, że ważne jest, aby pomóc klientom zrozumieć zmiany, które wprowadziliśmy w naszych sklepach, aby zapewnić im bezpieczeństwo podczas zakupów. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim bezpiecznego dostępu do żywności i niezbędnych produktów - powiedział Dave Lewis, dyrektor generalny Tesco.

Źródło: www.theguardian.com

Joanna Hamdan 10756 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.