Koral: czekamy, nie wpadamy w panikę

Lody impulsowe to szczególna kategoria, bo taka, która swoje 5 minut ma właśnie w sezonie wiosenno-letnim. W dodatku nieodzownie łączy się z wyjściem z domu. - Sezon jeszcze przed nami - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Lody impulsowe to kategoria, która łączy się z wyjściem z domu na spacery i wycieczki w gronie rodziny lub przyjaciół. Gro sprzedaży tej kategorii realizowane jest właśnie w sezonie wiosenno-letnim. Co zatem czeka producentów tych słodkich przysmaków?

- Na razie nie wpadamy w panikę, bo zasadniczy sezon lodowy jeszcze przed nami – najwięcej wyjaśni po Wielkanocy - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. - Póki co nie podejmujemy żadnych nerwowych decyzji ani nie wykonujemy gwałtownych ruchów – nie zawężamy asortymentu, kampanie – poza kinem – idą zgodnie z planem.

Co będzie dalej? Nie wiadomo. - Wszystko zależy od tego, jak potoczy się pandemia, a tego raczej nie da się przewidzieć. Każdy dzień przynosi nową rzeczywistość i trzeba się z tym liczyć i dostosowywać. Ten rok, dla wielu branż, będzie rokiem prawdziwie bojowej prób. W obecnej sytuacji myślę, że wiele osób postawi na zakup lodów familijnych typu take home. Na szczęście oferta asortymentowa firmy Koral jest kompletna i każdy w każdej sytuacji może śmiało znaleźć pozycję dla siebie - podkreśla Piotr Gąsiorowski.

Zaznacza, że na lody impulsowe jeszcze nie przyszedł typowy okres, więc firma spokojnie czeka na rozwój sytuacji.

- Teraz najważniejsze aby sytuacja kryzysowa w kraju związana z epidemią jak najszybciej została pomyślnie zażegnana - tego życzmy sobie wszyscy nawzajem - mówi Piotr Gąsiorowski.

I podkreśla, że zarząd firmy Koral, nie patrząc na czas i okoliczności biznesowe, zadecydował o przekazaniu konkretnej pomocy finansowo-produktowej dla szpitali oraz personelu medycznego (pisaliśmy o tym tutaj).

- Jeśli chodzi o ewentualne decyzja o modyfikacji, bądź nie, tegorocznego asortymentu lodowego, będziemy na bieżąco obserwować sytuację i na jej podstawie dostosowywać strategię produkcyjno-handlowo-marketingową - dodaje.

O planach firmy Koral na najbliższy sezon pisaliśmy tutaj.

Ilona Mrozowska 3591 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.