Ruszają wiosenne turnieje Wedel Up!

W ramach akcji gracze będą mieli okazję wziąć udział w Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra Spring Cup by Wedel Up!

- Wiosenne rozgrywki Wedel Up! to doskonała okazja, aby dotrzeć do graczy i uprzyjemnić im wolny czas. Tym samym zachęcamy do pozostania w domach i trwania w akcji #zostanwdomu. Wspólnie z GRY-OnLine oraz Riot Games zapraszamy do wzięcia udziału w turniejach - mówi Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej E.Wedel.

Wiosenna edycja polegać będzie na dwóch partnerstwach. Mowa o turniejach: Teamfight Tactics Spring Cup oraz Legends of Runeterra Cup by Wedel Up!. Obie gry osadzone są w świecie League of Legends, jednak różnią się od siebie modelem i zasadami.

Teamfight Tactics Spring Cup by Wedel Up! oferuje model rozgrywki na planszach inspirowanych partią szachów. To gra strategiczna oparta na rundach. Uczestnicy startują w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny. Graczy powinna ucieszyć decyzja Riot Games o dostępności gry także w wersji mobilnej. A to oznacza, że zawodnicy będą mogli rywalizować ze sobą zarówno na PC, jak i na mobile, bez konieczności deklaracji korzystania tylko z jednej platformy. Rejestracja uczestników rusza 28 marca i potrwa do 12 kwietnia br.

Legends of Runeterra Cup by Wedel Up! to nowa gra, której wersja beta wystartowała 24 stycznia, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem wśród graczy. Jest to strategiczna gra karciana, a kluczem do wygranej jest pomysłowość, oraz długofalowe planowanie działań. Istotny okaże się także wybór odpowiednich bohaterów oraz rozsądne łączenie kart z różnych regionów. Rejestracja do turnieju rozpoczyna się 30 marca i potrwa do 13 kwietnia br.

W obu turniejach gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas słodkości od marki E.Wedel.

Działania wspierać będzie komunikacja w social mediach i digitalowa.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.wedelup.gry-online.pl.

Joanna Hamdan 10735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.