"W domu wszystko jest w porządku"

Nowa kampania reklamowa mopa 1-2 Spray MAX od Viledy.

Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.

Nie brakuje również działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych, które będą prowadzone do 3 maja. Kampania o charakterze displayowym pojawiła się w sklepach poszczególnych dystrybutorów online, np. Al.to, a także na Allegro w ramach promocji spring cleaning. Dodatkowo produkt komunikowany jest na kanale YouTube i na Facebooku.

Działania obejmują również product placement. Mop 1-2 Spray MAX marki Vileda będzie można zobaczyć w takich serialach i programach, jak: „Przyjaciółki” i „Nasz Nowy Dom”. Natomiast w ramach działań BTL, 1-2 Spray MAX promowany jest w formie standów POS, w sieciach MAKRO, Slegros, Carrefour, Brico Marche, PSB Mrówka i OBI. Przekaz wspierają działania PR, a także komunikacja w Social Media oraz w punktach sprzedaży.

Kampania reklamowa pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku” potrwa do 12 kwietnia.

Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.