Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Krupnik w nowym opakowaniu

Zmianie uległy jego wszystkie elementy.

Krupnik to jedna z najbardziej znanych w Polsce marek wódek i likierów. Ma ugruntowaną, silną pozycję rynkową.

Jest doceniana przez detalistów i konsumentów. Jest marką z tradycjami, ale chce iść z duchem czasu, obowiązującymi trendami i zmieniającymi się potrzebami konsumentów.

W związku z tym od kwietnia na półkach sklepowych będzie można zobaczyć Krupnik w nowym opakowaniu.
 
Jest ono pierwszym elementem rebrandingu marki. Zmianie uległy jego wszystkie elementy: butelka, etykieta i zakrętka. Zachowany został jednak indywidualny charakter każdej z linii produktowych: wódki czystej, likierów smakowych i likierów mlecznych.
 
Joanna Hamdan 10796 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.