Nowe zasady odbioru przesyłek w Żabce

Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek.

 Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych.

- Walka z koronawirusem to sprawa nas wszystkich. Dokładamy starań na różnych płaszczyznach, aby minimalizować ryzyko jego rozprzestrzeniania – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w firmie Żabka Polska. - Wspólnie z firmami kurierskimi zadbaliśmy o to, by kurierzy i pracownicy sklepów mieli ze sobą jak najmniejszy kontakt. Usługa nadawania i odbioru paczek w sklepach Żabka jest bardzo popularna, dlatego mimo wyjątkowych okoliczności, chcemy nadal dawać taką możliwość naszym klientom, z zachowaniem jednak wzmożonych zasad bezpieczeństwa – podkreśla.

Konsumenci mogą więc skorzystać z usługi nadawania i odbioru przesyłek w jednym z ponad 6 tys. sklepów Żabka. Sieć zachęca, aby w trakcie wizyty w placówce łączyć odebranie paczki z zakupami najpotrzebniejszych produktów, tak aby ograniczyć konieczność ponownego wychodzenia z domu.

- Obecna sytuacja epidemiczna stawia przed nami nowe wyzwania związane z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa podczas odbioru przesyłek – mówi Rafał Makowski menedżer ds. rozwoju sieci click&collect w Poczcie Polskiej. - Dbając o wspólne bezpieczeństwo i komfort pracy kurierów oraz pracowników sklepów, a tym samym naszych klientów, wdrożyliśmy nowe, uproszczone procedury, dzięki którym ograniczamy kontakt osobisty do minimum – dodaje.

Wie, jak ważne jest zapewnienie klientom stałego dostępu do tej popularnej metody odbioru przesyłek, szczególnie w okresie wzmożonych zakupów online i dlatego wspólnie z siecią Żabka Poczta Polska podejmuje wszystkie możliwe działania mające na celu zagwarantowanie bezpiecznego korzystania z usługi

Pomimo trudnej sytuacji w kraju i na świecie, bardzo istotne dla klientów oraz gospodarki jest możliwość nadawania i odbierania paczek. Istotę tego procesu podkreślił rząd USA, który wskazał punkty kurierskie jako kluczowe elementy infrastruktury podczas epidemii, które mają kontynuować pracę nawet w strefach zamkniętych.

- Wyposażyliśmy wszystkie jednostki operacyjne oraz kurierów DHL Parcel w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące. Prowadzimy także pomiar temperatury z wykorzystaniem bezpiecznych termometrów bezdotykowych na podczerwień. Wprowadziliśmy także nowe rozwiązania prewencyjne – mobilne dystrybutory wody do samochodów kurierskich służące do mycia rąk, również w trasie – wymienia Maciej Dudek, menedżer działu sieci partnerskiej w DHL Parcel.

Poza odejściem od konieczności potwierdzania obiegu paczek podpisem na urządzeniu mobilnym czy na dokumentach przewozowych, operatorzy przesyłek wprowadzili także po swojej stronie wiele procedur, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich osób uczestniczących w procesie dostarczania przesyłek. Firmy kurierskie dostosowały się w pełni do wszelkich wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Katarzyna Pierzchała 3493 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.