Tesco rekrutuje do obsługi sprzedaży internetowej!

Sprzedaż produktów spożywczych przez internet cieszy się obecnie na tyle dużą popularnością, że Tesco musi zatrudniać nowych ludzi. Firma wdraża też zasady "bezpiecznej obsługi" na Tesco E-Zakupy.

E-zakupy w Tesco cieszą się obecnie na tyle dużym zainteresowaniem klientów, że firma musiała zdecydować się na ... rekrutację. - Została podjęta decyzja rozpoczęciu procesu rekrutacji w celu wzmocnienia zespołów sklepowych jak i dostawców, z uwagi na wysoki wzrost poziomu zainteresowania tym sposobem zakupów [sprzedaż internetowa - przyp. red]. - Na dzień dzisiejszy rekrutacja przyniosła bardzo dobre rezultaty - dodaje zarząd spółki cytowany przez NSZZ Solidarność.

Jednocześnie firma przyznaje, że konieczne były pewne weryfikacje w pracy e-sklepu, tak aby dostosować go do obecnych realiów. I tak, klient musi liczyć się z tym, że nie zawsze otrzyma zamówiony towar (może go po prostu brakować), dlatego w niektórych przypadkach proponowany jest klientów produkt zastępczy. - Nasi dostawcy odgrywają kluczową rolę w dostarczaniu zamówień do domów, dlatego w obecnej sytuacji, w celu ograniczenia kontaktu z nimi, nie ma możliwości zwrotu produktów bezpośrednio u dostawcy. Jeżeli nie chcesz przyjąć zamiennika danego produktu, możesz zwrócić go do najbliższego sklepu Tesco - podaje Tesco.

Płatność możliwa jest tylko przez internet, zakupy pakowane są w torby. Sami dostawcy e-zakupów również mają szereg wytycznych:

- podczas obsługi terminala i pobierania płatności - używanie rękawiczek

- dezynfekcja terminala poprzez przecieranie płynem antybakteryjnym

- używanie płatności BLIK

- po przybyciu pod dom klienta dostawca telefonicznie informuje klienta, że jest pod jego domem i chciałby przeprowadzić dostawę bezkontaktowo przez zamknięte drzwi.

- dostawca na podstawie oferty informuje o zamiennikach i klient na podstawie telefonicznej informacji podejmuje decyzje

- płatność za zakupy złożone po 14.03 można realizować tylko online

- zakupy należy zostawić (najlepiej pod drzwiami domu/mieszkania) zapakowane w torby tak aby nie zostały zniszczone

- z odległości dostawca obserwuje czy zakupy zostały odebrane przez klienta

- jeśli jednak dostawa musi przebiegać przy „otwartych drzwiach” domu klienta w trakcie obsługi klienta należy zachować bezpieczną odległość (zalecana jest odległość ok. 2 m)

- przy płatności „przy drzwiach” wykorzystujemy płatność w formie BLIK

- ograniczyć czas przebywania na terenie klienta do maksymalnie 15 minut

- po obsłudze klienta należy pamiętać aby zdezynfekować lub umyć ręce

O e-zakupach w dobie koronawirusa pisaliśmy między innymi tutaj i tutaj.

Ilona Mrozowska 3591 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.