Sephora.pl z nową platformą e-commerce

Klienci mogą z już niej korzystać i robić zakupy.

Zmianie na sephora.pl towarzyszył również start nowej aplikacji mobilnej na systemy iOS i Android.
 
Z okazji uruchomienia nowej strony, 29 marca dla wszystkich klientów Sephora przygotowała rabat 20% na zakupy online.  
 
Nowa strona sephora.pl, która wystartowała 18 marca, zyskała zupełnie świeżą szatę graficzną, zaprojektowaną w oparciu o aktualne trendy ecommerce. Jej priorytet to również wzrost poziomu szeroko rozumianego customer experience.
 
- Postawiliśmy na przyjazną stronom mobilnym prezentację produktów, dużą ilość kontentu graficznego i uproszczony koszyk. Nasza strona ma również czytelniejszą w porównaniu z poprzednią jej odsłoną, nawigację po kategoriach i tematach - mówi Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora Polska.
 
Przykładamy jeszcze większą wagę do treści – na nowej stronie sukcesywnie będzie się pojawiać kontent poradnikowy, różnego rodzaju inspiracje ze świata beauty, quizy i przewodniki po naszym asortymencie. Oczywiście to nie koniec zmian. Nowa technologia daje nam elastyczność we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań – dzięki temu jeszcze w tym roku dla naszych klientów szykujemy szereg nowych pomysłów z zakresu customer experience - dodaje.
 
Nowa sephora.pl wprowadza też systematycznie  udogodnienia dla członków klubu lojalnościowego Sephora, do którego należy blisko 3 miliony osób. Konto klienta zyskało nowocześniejszy i czytelniejszy wygląd. Każdy klubowicz będzie mógł też już wkrótce zarówno na stronie sklepu, jak i w aplikacji mobilnej, sprawdzić aktualne oferty i promocje przygotowane dla niego przez zespół Sephora.  
 
Wraz ze zmianami na platformie sephora.pl, wystartowała także nowa aplikacja mobilna dostępna na systemy iOS i Android. Również ona zyskała zupełnie nowy wygląd i funkcjonalności. Strona główna to karty przedstawiające główne wątki komunikacyjne – najważniejsze nowości, oferty promocyjne, polecane treści. Uwagę zwraca sekcja artykułów, w których prezentowane będą treści poradnikowe i przybliżające asortyment perfumerii.  
 
Wdrożenie nowej platformy, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy, zbiegło się w czasie z okresem, w którym perfumeria internetowa Sephora stała się jedyną destynacją zakupową dla naszych klientów. Cieszę się, że w tak trudnym dla nas wszystkich czasie, możemy zaoferować naszym klientom jeszcze większy komfort zakupów na sephora.pl i jednocześnie miejsce, w którym znajdą mnogość porad, ciekawostek i artykułów edukacyjnych przygotowanych przez nas wraz z naszymi ekspertami. Zapraszam na sephora.pl wszystkich fanów piękna - mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.
 
Perfumeria internetowa sephora.pl oferuje bezpłatną dostawę kurierem DPD, Pocztą Polską lub za pomocą paczkomatów, dla wszystkich zamówień już od 49 zł.
 
Joanna Hamdan 10473 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.