500 tysięcy widzów Studia Tymbark

Każdy z 10 najpopularniejszych odcinków osiągnął już ponad 1 milion wyświetleń.

Studio Tymbark, kanał marki Tymbark prowadzony przez agencję TalentMedia (grupa LTTM), przekroczył 500 tysięcy subskrypcji, stając się tym samym największym kanałem marki w Polsce.

W ramach konsekwentnie realizowanej strategii w ciągu 5 sezonów Studia Tymbark opublikowane zostały 224 filmy, które średnio mają po ponad 285 tysięcy wyświetleń (łącznie aż 64 miliony).  W sumie wszystkie odcinki na kanale były już oglądane przez ponad 270 milionów minut.
 
Materiały Studia Tymbark docierają przede wszystkim do młodych konsumentów, którzy świadomie wybierają nowe formy reklamy, równocześnie coraz bardziej ignorując komunikację telewizyjną czy inne formy komunikacji „push”.
 
Agencja TalentMedia odpowiada za koncepcję, strategię oraz realizację kanału Studio Tymbark od początku jego istnienia, czyli od 2016 roku.
 
Na kanale Tymbarku nowe filmy pojawiają się regularnie raz w tygodniu. Występują w nich najbardziej zasięgowi influencerzy - Friz, Blowek i True Beauty wraz z zaproszonymi gośćmi, również znanymi z platformy YouTube lub z mediów tradycyjnych, np. z Viki Gabor. Rozrywkowe formaty branded content przyciągają tysiące widzów, którzy chętnie sięgają po przekaz marki Tymbark.
 
Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.