Stokrotka: kolejne środki ostrożności

W sklepach sieci pojawiły się ekrany ochronne na stanowiskach kasowych oddzielających pracowników od klientów.

Ponadto zostały zamontowane kolorowe taśmy na podłogach wskazujące klientom bezpieczną odległość pomiędzy klientami oraz pracownikami.

- Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa naszym klientom i pracownikom. Jednocześnie kierujemy do nich prośby o dostosowanie się do wszystkich zaleceń, dzięki którym uda się zminimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.

To już kolejne środki ostrożności wdrożone w ostatnich dniach przez Stokrotkę.

Firma prowadzi m.in. dodatkowe kontrole czystości i dostępności środków higienicznych oraz dba o regularną dezynfekcję klamek, uchwytów, koszyków, wózków oraz blatów roboczych. Skróciła również godziny pracy większości swoich sklepów (szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej firmy https://stokrotka.pl/zmiana-godzin-funkcjonowania-sklepu/).

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.