Lidl Pay już działa

Zapowiadana od zeszłego roku przez sieć nowa funkcjonalność dedykowana użytkownikom aplikacji Lidl Plus stała się faktem.

Od kilku dni użytkownicy aplikacji Lidl Plus dostają powiadomienia na telefon, że sklep w ich okolicy testuje tę usługę, która pozwala zaoszczędzić czas przy kasie, poprzez dodanie do aplikacji karty płatniczej.

Funkcjonalność ta dostępna jest w sekcji „Mój Portfel”, w zakładce „więcej“, w menu dolnym. Aby z niej skorzystać, dbając o bezpieczeństwo danych bankowych, należy zdefiniować kod PIN lub odcisk palca (touch ID) i następnie dodać kartę płatniczą.

Potem wystarczy jedno skanowanie karty Lidl Plus przy kasie, bez wpisywania PIN-u na terminalu, aby skorzystać ze wszystkich rabatów oraz jednocześnie zapłacić za zakupy.

Bo dzięki Lidl Pay wystarczy jedno skanowanie karty Lidl Plus, aby skorzystać ze wszystkich rabatów oraz jednocześnie zapłacić za zakupy, co przekłada się na znaczną oszczędność czasu przy kasie.

Przypomnijmy, że aplikacja Lidla została wprowadzona kwietniu 2019 r. Po sześciu miesiącach korzystały z niej już 4 miliony użytkowników.

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.