Aldi wsparł kierowców na granicy

Sieć przekazała wczoraj wieczorem 1100 litrów wody i tysiące produktów dla wszystkich, którzy utknęli w wielokilometrowych korkach na przejściu w Jędrzychowicach.

Akcja została przeprowadzona bardzo sprawnie dzięki działającej już na tym terenie oddolnej inicjatywie lokalnej ludności, wśród której znaleźli się także pracownicy sklepu Aldi w Lubaniu, z którymi skontaktowała się centrala firmy.

W ramach wsparcia sieć przekazała 1100 litrów wody, 135 opakowań kabanosów, 300 opakowań soków i napoi, 660 opakowań chleba i wafli zbożowych, 36 opakowań słodkości (wafelki, batony oraz mleczne myszki), dodatkowo papier, ręczniki i chusteczki higieniczne.

Ze względów bezpieczeństwa żywności i woda zostały przekazane przed przejściem granicznym. Nikt z uczestników akcji nie przekraczał granicy.

- Aldi w swojej działalności wspiera lokalną społeczność budując dobre relacje z mieszkańcami miast, w których posiada sklepy, pomaga także w rozwoju inicjatyw swoich pracowników. Jesteśmy pełni szacunku dla ludzi, którzy tak sprawnie zorganizowali się, by nieść pomoc potrzebującym. Cieszymy się, że nie tylko nie musieliśmy namawiać naszych pracowników do tego działania, bo po naszym kontakcie z nimi okazało się, że ta akcja już trwa i możemy jako firma do niej dołączyć - mówi Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR Aldi Polska.

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.