"Po prostu Ż"

Nowa kampania reklamowa marki Żywiec.

Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość.

Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy.

Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych, które od 16 marca można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

„W Ż pierwszy przełam lody”, „Ż pełną gamą” czy „Ż jest warte zachodu” – to hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca. W każdej z historii ukazanych w spotach zobaczymy ludzi, którzy cieszą się życiem, czerpiąc z niego to co najlepsze – np. nurka „przybijającego piątkę” z wielorybem, czy fana niezapomnianych zachodów słońca na pustkowiu.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk, produkcją zajął się Opus Film, postprodukcją obrazu – Platige Image, a postprodukcją dźwięku – Ztudio&Burza. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.