Sofix i Rak’n’Roll razem

Wystartowała jednoprocentowa kampania Fundacji Rak’n’Roll Niosą Nas Wasze Kaeresy.

Tym razem fundacja zdecydowała się na kooperację z kultową marką butów – Sofix. Razem tworzą Kaeresy 0000 338 803, które pomagają przejść przez raka.

- Na ulicach i w mediach społecznościowych można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka promując numer KRS 0000 338 803. Buty, które stworzyliśmy we współpracy z Sofixem, to nie pierwsze lepsze sneakersy tylko pierwsze i jedyne Kaeresy! Dlaczego? Bo już od wielu lat niosą nas Wasze Kaeresy! Czyli numery KRS, które wpisujecie do PIT-ów przekazując nam 1% podatku - mówi Łukasz Kościuczuk, przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll.

Owocem współpracy Rak’n’Rolla i Sofixów są Kaeresy – pierwsze buty, których nazwa trafnie nawiązuje do rodzaju obuwia – sneakersów, jak również ma przypominać o numerze KRS Fundacji.

Z każdym przebytym krokiem po ulicy, z każdym udostępnionym postem w mediach społecznościowych, przyciągające wzrok czerwone buty mają zachęcać do przekazania 1% podatku fundacji, która od lat pomaga pisać inspirujące historie swoich podopiecznych. Cztery z nich zostaną wydrukowane na owijkach Kaeresów, by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy. Historie Gosi, Łukasza, Ani i Marty są różne – łączy je rak, determinacja podczas pokonywania przeszkód oraz to, że w czasie choroby niosą ich Kaeresy. Wasze i nasze.

W kampanię Rak’n’Rolla zaangażowali się również Fisz Emade Tworzywo – na potrzeby akcji przearanżowali zwrotkę jednego ze swoich kawałków, a efekt za chwilę pojawi się na kanałach mediów społecznościowych: - „30 cm ponad chodnikami” to kawałek o tym, że dobre nastawienie pozwala Ci iść przed siebie ponad problemami. Chciałbym, by podopieczni Rak’n’Rolla, dzięki Waszym 1% podatku poczuli nową moc i ruszyli przed siebie idąc śmiało, nie powstrzymując się, nie zerkając za siebie, z uśmiechem na twarzy! Jak, jak DYNAMIT! - mówi artysta Fisz.

Premiera tego wyjątkowego modelu odbyła się online w wydarzeniu na Facebooku: http://bit.ly/Niosa_Nas_Wasze_Kaeresy. Czerwone Sofixy z limitowanej serii można kupić na stronie www.sofix.pl, a kilka par trafi do influencerów – by idea, którą niosą dotarła do jak największej ilości osób.

W ramach akcji studio Photoby zrealizowało sesję zdjęciową i video. Autorem zdjęć z podopiecznymi Fundacji jest Jan Kriwol, a autorem sesji produktowej i video produktowego: Maciej Miloch.

Projekt współtworzą Fundacja Rak’n’Roll i marka Sofix oraz Saatchi & Saatchi (pomysł i kreacja) Publicis Consultants (PR), Performics (marketing efektywnościowy), Starcom (planowanie i zakup mediów) i Prodigious (materiały BTL i video).

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.