On Board Think Kong dla Lewiatana

Współpraca z agencją została nawiązana z początkiem roku i ma charakter długofalowy.

Obejmuje zakres strategicznego doradztwa public relations i zarządzania reputacją sieci Lewiatan w mediach. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku.

Obecnie na terenie całej Polski zrzesza około 3 200 placówek handlowych. Wśród nich jest 458 supermarketów (powyżej 300 mkw.), ponad 1900 dużych sklepów, blisko 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów.

Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł.

Joanna Hamdan 13652 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.