Carrefour z nowym konceptem

Carrefour Occasion - bo o nim mowa - promuje "zrównoważony konsumpcjonizm", umożliwiając klientom odsprzedaż używanych produktów.

Sekcja pozwoli konsumentom m.in. odsprzedawać telefony, zaawansowane technologicznie artykuły, gry wideo, biżuterię, przedmioty komputerowe, książki i płyty CD/DVD.

W tym celu detalista nawiązał współpracę z Cash Converters, firmą, która kupuje i sprzedaje używane produkty.

- Uruchomienie Carrefour Occasion zwiększa wkład Carrefour w gospodarkę o obiegu zamkniętym. Dzięki wiedzy eksperckiej oferowanej przez Cash Converters, ta nowa koncepcja jest w pełni zgodna z nowymi trendami konsumenckimi skoncentrowanymi na uważnym i zrównoważonym konsumpcjonizmie - powiedział Pascal Clouzard, dyrektor wykonawczy Carrefour France.

Pierwsza tego typu sekcja z okazjami została wprowadzona w sklepie sieci w Les Ulis.

Początkowo Carrefour Occasion będzie współpracować z klientami, którzy będą chcieli wycenić wartość swoich produktów na sprzedaż. Następnie eksperci z Cash Converters wybiorą przedmioty, które będą magazynowane i sprzedawane przez Carrefour Occasion od początku kwietnia.

Carrefour Occasion przeprowadzi wszystkie transakcje gotówkowe, z wyjątkiem biżuterii ze złotem, które będą wymagały płatności kartami bankowymi lub przelewem bankowym ze względu na możliwość śledzenia.

Sprzedawca oferuje również bezpłatną roczną gwarancję na wszystkie produkty zakupione w Carrefour Occasion.

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 10750 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.