Aktywności Korala

W tym roku z racji szeroko zakrojonej kampanii reklamowej lody firmy pojawią się zarówno w telewizji, radiu i na billboardach jak również w prasie branżowej.

Z uwagi na bardzo pochlebne opinie oraz rewelacyjny odbiór kampanii reklamowych nastąpi kontynuacja również w tym sezonie współpracy z ambasadorami marki Bracia Koral - Arturem Żmijewskim oraz Damianem Kordasem.

Dla konsumentów i wszystkich miłośników tańca został przygotowany internetowy konkurs „Koral Dance Show” z udziałem gwiazd. Za jego sprawą zostaną poruszeni do tańca wszyscy Polacy i nagrodzeni najlepsi.

Kampania reklamowa będzie promowana szeroko w Internecie, kinach oraz DOOH i bogatych akcjach BTL.

Joanna Hamdan 10923 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.