Newbridge rusza z programem "Eco Smart"

Spółka pokaże klientom swoich centrów handlowych, jak być eko i to każdego dnia. Program edukacji ekologicznej od marca realizowany będzie w Nowych Czyżynach w Krakowie, Nowych Bielawach w Toruniu oraz Nowej Górnej w Łodzi.

Na projekt złoży się seria warsztatów ekologicznych oraz wydarzeń i inicjatyw dedykowanych zrównoważonemu rozwojowi, kierowanych do osób w różnym wieku. Sam projekt ma na celu przede wszystkim zapewnić wiedzę, o tym jak zminimalizować swój negatywny wpływ na środowisko naturalne.

- Chcemy zwrócić uwagę m.in. na to, jak robiąc zwykłe zakupy spożywcze lub odwiedzając restaurację nie generować kolejnych śmieci, zwłaszcza z kategorii single-use. Nauczymy więc klientów ograniczania ilości plastiku w koszyku zakupowym oraz pokażemy, jak właściwie segregować śmieci. Pójdziemy także o krok dalej - kontynuuje - mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager Newbridge Poland.

- Dostarczymy wiedzy o tym, jak oszczędzać wodę i energię w domu, a także jaką rolę w naszym eko życiu może pełnić upcycle, zero waste czy thrifting, zwłaszcza ubrań i mebli. Przybliżmy także klientom tematykę związaną ze zdrową żywnością bio. Poszukamy także dobrych praktyk w naszych lokalnych społecznościach i nagrodzimy je. W planach mamy również liczne akcje partnerskie - dodaje.

W osiągnięciu tego pomogą zarówno treści edukacyjne, które pojawią się na pasażach centrów handlowych np. w formie plakatów, jak również wydarzenia, jakie zaplanował Newbridge na cały 2020 rok. Kalendarz "Eco Smart" wypełnią bowiem warsztaty dla dzieci i dorosłych poświęcone m.in. segregacji śmieci i ograniczeniu zużycia energii, ale także inne wydarzenia, w tym eko pikniki i akcje z udziałem lokalnej społeczności, w tym szkół. Część wydarzeń realizowana będzie we współpracy z partnerami m.in. z Leroy Merlin i Carrefour.

Projekt, który inicjuje Newbridge wpisuje się w globalny trend, który obecny jest w coraz większej liczbie centrów handlowych, także w Polsce. Te nie tylko inwestują w technologie i rozwiązania eko, ale także coraz mocniej stawiają na edukację ekologiczną klienta.

Joanna Hamdan 11568 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.