Gourmet Foods. Dilmah

W nowych opakowaniach.

W kolejny rok Dilmah wchodzi, odświeżając opakowania najpopularniejszych produktów ze swojego katalogu.

Nowej szaty graficznej doczekały się herbaty Premium Tea, Ceylon Gold oraz Earl Grey Tea.

Zmiany są na tyle subtelne, że nikt nie będzie mieć problemów ze znalezieniem ulubionej herbaty na sklepowej półce, ale jednocześnie ulepszony projekt opakowań pozwala marce jeszcze skuteczniej opowiadać o swoich wartościach: etycznej produkcji, najwyższej jakości i tradycyjnym rzemiośle.

Na opakowaniach pojawiło się między innymi logo Ethical Tea, które stanowi świadectwo, że każdy listek został pozyskany w etyczny sposób. W praktyce oznacza to dbałość o cejlońską naturę i zrównoważony rozwój oraz utrzymanie produkcji w rękach lokalnej społeczności. Wszystko w zgodzie z wizją założyciela Dilmah, Merrilla J. Fernando, który jest gorącym orędownikiem społecznej odpowiedzialności biznesu.

Dwa listki i pączek. Tylko tyle należy zrywać z jednej gałązki, żeby otrzymać herbatę najwyższej jakości. Zbierana ręcznie, najlepsza gatunkowo i pakowana na miejscu herbata Dilmah posiada certyfikat lankijskiej organizacji Tea Board. Spełnienie rygorystycznych norm potwierdza widoczny na opakowaniu Lew Cejloński, którego wizerunkiem mogą posługiwać się produkty zawierające jedynie herbatę cejlońską, zapakowaną w Sri Lance.

Cejloński krzew i polską filiżankę dzielą tysiące kilometrów, ale wyrazisty aromat Dilmah zdaje się przeczyć tym odległościom. Świeżość wyrażona słowami Handcrafted from our tea gardens to your cup jest zasługą zamknięcia całego procesu produkcji w bardzo krótkim czasie.

Czytelny komunikat NOWY WYGLĄD, TEN SMAK potwierdza, że wewnątrz pudełka nie zmieniło się absolutnie nic. Herbata Dilmah prosto z Cejlonu wciąż jest tak samo pyszna. Ale nie wszystkie ulepszenia są widoczne na pierwszy rzut oka. Na opakowaniach pojawiły się też tłoczenia (m.in. logo i liście herbaty), które intrygują i sprawiają, że pudełko przyjemnie trzyma się w dłoniach. A to wcale nie koniec zmian! Odkryj wszystkie nowe elementy na opakowaniach najpopularniejszych herbat Dilmah i zainspiruj się naturą.

Nowe opakowania pojawiły się w sklepach w listopadzie ubiegłego roku. Wyłącznym dystrybutorem Dilmah w Polsce jest Gourmet Foods.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.