Sephora wspiera kobiety

Z początkiem marca na sephora.pl i w wybranych perfumeriach sieci ruszyła nowa akcja.

W jej ramach kupując limitowane produkty do makijażu ust lub limitowane gadżety Sephora Favorites, każda z pań może wesprzeć inne kobiety. Cały dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją przekazany zostanie na wsparcie programu akwizycji zawodowej Polek „Sukces To Ja”.
 
Wszystkie produkty, z których dochód Sephora przekaże na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl.
 
Organizatorem programu jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.  Zaangażowało się w niego już ponad 80 ekspertów, a przeszkolono online ponad 400 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 UU. Sieć lokalnych ambasadorek programu „Sukces To Ja” obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział ponad 11600 kobiet.
 
Ponadto z okazji Dnia Kobiet sieć drogerii przygotowała także limitowaną kolekcję.
 
- Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet w naszej perfumerii on-line pojawiła się kolekcja szminek wybranych, partnerskich marek oraz dwa produkty – kosmetyczka i torebka Sephora Favorites, z których cały dochód wesprze program „Sukces to ja” Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Wspomniane gadżety będą dostępnie również w wybranych 20 perfumeriach stacjonarnych Sephora. Gorąco zachęcam do wsparcia akcji  - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.
 
Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.