Kurczaki na uwadze Lidla

Detalista ogłosił właśnie, że od marca wszystkie świeże kurczaki sprzedawane w sklepach sieci w Danii będą oznaczone etykietą Bedre Dyrevelfærd (Better Animal Welfare).

Krok ten umożliwi wyeliminowanie z łańcucha dostaw kurcząt hodowanych przemysłowo czyli szybko rosnących w celach komercyjnych.

Dzięki temu Lidl przyczyni się do zwiększenia dobrostanu około 3,5 mln ptaków rocznie, umożliwiając im dojrzewanie w wolniejszym tempie, dostęp do pasz ekologicznych, większej przestrzeni na zewnątrz, a co za tym idzie lepszych warunków życia.

- Uważam decyzję Lidla za historyczny krok w celu poprawy dobrostanu zwierząt. Konsumenci już wyraźnie powiedzieli "nie" jajom z chowu klatkowego, a następnym będzie przerośnięty kurczak przemysłowy. Każda sieć detaliczna, która chce w przyszłości zapewnić sobie klientów, powinna brać przykład z Lidla - powiedział Thorbjørn Schiønning, kierownik ds. komunikacji duńskiej organizacji zajmującej się prawami zwierząt, Anima.

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 10918 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.